Leszczyński/Białorucka po 9 Rajdzie Mazowieckim
15.05.2011
Do Rajdu Mazowieckiego wystartowaliśmy z dużymi apetytami, od pierwszego oesu zdecydowani jechać szybko i powalczyć o najwyższe miejsce w klasie E30.
Niestety po pierwszym kilometrze pojawiły się problemy z komunikacją i przez kilkanaście zakrętów musiałem jechać na to co widzę, zgadując co może być za kolejnym zakrętem.
Ta szalona zgadywanka zakończyła się na szykanie, na której musieliśmy ratować się szerokim slajdem, po którym uderzyliśmy tylnym prawym kołem w rów i ściągnęliśmy slicka z felgi.
Do końca odcinka dotarliśmy na samej feldze, tracą sporo czasu na pierwszym odcinku.
Po zmianie koła udało nam się dotrzeć na drugi oes, na którym postanowiliśmy odrobić stratę.
Niestety tuż przed pierwszą hopą, na którą chcieliśmy najechać jak najszybciej, rajdówka odmówiła posłuszeństwa i zakończyliśmy rajd na poboczu.
Później okazało się, że w trakcie "przygody" na pierwszym odcinku, uderzyliśmy także w zbiornik paliwa i pękł wąż paliwowy, który definitywnie pod wpływem wysokiego ciśnienia rozerwał się na drugim odcinku i tuż przed hopą odcięło nam dopływ paliwa do silnika.
Żałujemy, że nie mogliśmy pokazać kibicom pełnego potencjału naszego zespołu i nowej rajdówki, ale mamy nadzieję jak najszybciej powrócić na rajdowe trasy.
Nasz start był możliwy dzięki IS RELIEF Poland wyłącznemu producentowi i dystrybutorowi trójwymiarowych materiałów POS, wykonanych w innowacyjnej technologii IS RELIEF 3D - www.is-relief.pl
Foto: Mateusz Senko
© benix Automobilklub Polski 2011 design by NOISES